Lucka 12 - Gamla juldesigner

I den här luckan tänkte jag visa upp hur mina juldesigner har sett ut de andra åren! Dock har jag bara från och med år 2011, eftersom det var det året som jag började lära mig Gimp, hihi. Men i alla fall!
 
Det här var alltså min första juldesign, julen 2011! Jag var supernöjd med den, och så stolt över mig själv för jag hade precis lärt mig att göra hjärtformade bilder, hihi. Och renen i bakgrunden är fortfarande en av mina favoritjulpenslar! Kommer ni i ihåg att den fanns med i headern till julkalendern förra året också?
 

Förra årets juldesign, julen 2012! Den här var jag också väldigt nöjd med, och då hade jag blivit mycket bättre på kodning jämfört med år 2011. Så jag lyckades få till två små tomtar ovanpå mina menyer, vilket jag var sjukt nöjd med och jag har fortfarande inte sett någon ha något liknande i sina designer!
 
 
Och så årets, 2013! Jag tycker egentligen inte om röda bakgrunder, jag tycker det blir för mycket jul liksom. Men jag gillar den ändå, den är lite mysig! Jag tycker dock bättre om förra årets, själv tycker jag att den här blev lite för mycket jul. Jag är dock helt kär i de små renarna som jag har lite överallt på bloggen! De är lite samma sak som tomtarna från förra året, love them ♥
 
Vilken juldesign tycker ni bäst om? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0