Lucka 8 - Bloggare som hjälpte till med julkalendern

 
I slutet av oktober bad jag er läsare om idéer till min julkalender, och jag fick en flera roliga tips som jag har använt/kommer använda i julkalendern. Jag utlovade länkar till de som kom med förslag, så här kommer de!
 
Julia Löfgren: I sin blogg skriver hon om allt möjligt, från foto och vardag till sport och vänner. Hon spelar pingis, och har just nu en julkalender på sin blogg!
 
Lovisa: Lovisas blogg handlar till 100 procent om naglar! Hon lägger upp bilder på både sina egna och andras nageldesigner och tipsar om nagellack.
 
Anna: Hennes blogg handlar mycket om hästar, speciellt om sin islandshäst som hon har på andel, och just nu har hon också en julkalender på sin blogg!
 
Sofi Grönberg: Sofis blogg är en vardagsblogg där hon skriver om sitt liv, lägger upp inspirationsbilder och skriver tips!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hihi, aww. Sötis! :D ♥♥

2012-12-08 @ 15:02:52
URL: http://mynailtip.blogg.se
Postat av: Anna

Haha, det är inte min egna häst, har honom bara på andel;P Men tack ;*

Svar: Woops, det ska genast rättas till!
Felicia

2012-12-08 @ 17:16:51
URL: http://ponnymuffen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0