Lucka 23 - Min klädstil

 
Jag har fått frågan om jag inte kan visa upp några plagg som beskriver min stil - och det är otroligt svårt! Som ni kanske ser på bilderna ovan har jag bara rotat igenom garderoben och tagit fram de plagg som jag tycker mest om och tycker representerar mig. Jag har försökt länka varje plagg till något inlägg i min blogg där jag har det på mig eller skriver om det!
 
Jag älskar den tjocka tröjan högst upp med pälskragen, men tyvärr är den så otroligt varm att jag nästan aldrig kan använda den, haha. Men jag hade den senast under en kall utekväll med spanjorerna, då var den perfekt! Den vita tröjan bredvid är en av mina absoluta favoriter (oops, den var visst lite skrynklig, hehe). Jag älskar den breda kragen, så snygg! Tyvärr måste den handtvättas, så jag har den inte jätteofta eftersom det är så himla tråkigt att handtvätta, haha. Här använde jag den senast, den dagen kände jag mig väldigt snygg i min fina tröja!
 
Den rosa tröjan är bara för mysig, och jag älskar den rosa dip dye färgen! Färgen är så varm, och söt. Det är typ den enda rosa tröjan jag använder! Och de svarta jeansen bredvid använder jag typ jämt, haha. Nä, men svarta jeans funkar till allt och de här sitter så sjukt bra!
 
De vita linnena med tryck representerar att jag älskar linnen med snygga tryck, de funkar åren om. De två vita linnena (med ananasen och fjädrarna) är två av mina favoritlinnen. Det vita spets/virkade linnet jagade jag efter hur länge som helst, de blev slutsålda supersnabbt och när de äntligen kom in i lager igen var Helena snäll och snappade snabbt åt sig den sista i XS åt mig, då blev jag superglad! Jag älskar det här linnet, det är sjukt snyggt. Det hade jag på mig i min förra header!
 
Och sist, shortsen. På sommaren är ju shorts det underbaraste som finns! Vanliga jeansshorts är såklart snyggt, och på bilden är mina skinnshorts (sjukt coola) och ett par nya shorts som jag inte hann använda innan det blev kallt igen. De kommer nog bli en favorit i sommar!
 
Jag kan såklart inte summera hela min stil i bara ett inlägg, det skulle ta alldeles för lång tid och jag skulle ändå fortfarande glömma massor plagg som jag älskar och vill ha med, haha. Men här fick ni se många av mina favoritplagg!

Kommentarer
Postat av: Tintin

Åh jag har lika dana shorts alltså den som har typ dip dye
Kram ❤❤❤

Svar: Visst är de snygga! Vi kommer vara sjukt snygga i dem i sommar! ;DKRAM! <3
Felicia

2012-12-23 @ 14:34:20
URL: http://tinto.blogg.se
Postat av: Samira

Dip dye-shortsen är supersnygga!

Svar: Visst är dom! :D Jag längtar verkligen efter att kunna använda dem!
Felicia

2012-12-23 @ 14:41:14
URL: http://absentthinking.blogg.se
Postat av: Julia

åh du har så himlans fin klädstil! tröjan med pälskrage ser så grymt mysig ut, en sån skulle jag vilja ha!

2012-12-23 @ 15:28:33
URL: http://juliablondie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0