Lucka 21 - Till mina bloggläsare ♥ Del 1

I slutet av november skrev jag ett inlägg där jag bad alla mina bloggläsare att kort presentera sig själva och sina bloggar. Jag vill såklart få möjligheten att visa upp alla mina bloggläsares fina bloggar! Jag blev helt chockad över hur många som svarade, ni är underbara! ♥
 
Eftersom så väldigt många svarade kunde jag inte göra mitt hiss-inlägg lika avancerat som jag velat, det skulle ha tagit alldeles för lång tid. Men här får iallafall varje läsare, som svarade i inlägget, sin blogg presenterad med bild och text! Hoppas att ni tycker om det, och kom ihåg att jag älskar er allihop!
 
Jag fick dela upp det här inlägget i två delar eftersom ni var så himla många fina läsare som lämnade er bloggadress. Del två kommer imorgon!
 
 
Lovisa är 12 år gammal och driver en nagelblogg, med massor av bilder på sina egna och andras nageldesigner.
 
"Jag har följt dig i ungefär ett och ett halvt år nu. Herregud vad snabbt det går! Vi har haft lite kontakt vi kommentarer och sådär och jag måste säga att du är en jättehärlig tjej! Verkligen en sån som jag skulle kunna vara med. Jättehärlig! :DD Kramar! <33"
 
 
Emma bor i Skåne och fyller 15 år nu i december. På fritiden rider hon, pluggar, ser på film och lite annat smått och gott. Hennes största idol och inspiration är Justin Bieber! På bloggen skriver hon om sin vardag och lägger upp både bilder och videos. Vad tredje/fjärde vecka lägger hon upp en ny omröstning på sin blogg, och är inne på sin blogg varje dag för att koll statistik, svarar på kommentarer och så vidare. Emma gillar att skriva och läsa, och hon tycker om Selena Gomez, Taylor Swift och P!nk. Hennes största idol och inspiration är Justin Bieber!
 
"jag har läst din blogg sen typ i somras tror jag...? haha jag kommer faktiskt inte ihåg, men det är nått sånt, :) sen du gjorde min design helt enkelt :D<3
jag går in på din blogg dagligen och jag tycker det är så himla mysigt! ibland önskar jag seriöst att jag var du, men säg inget till någon! xd<3 lol, nej, men seriöst, du verkar ha det så mysigt!! :3<3
kramis! :)<3"
 
 
Anna är 12 år och skriver främst om hästar och fotografering på sin blogg!
 
"Jag har läst din blogg SKITLÄNGE!! Hahaha vet inte hur länge ;) Men den är såååå bra!!!
Kramkram<3"
 
 
Lollo är född 2000 och bloggar för det mest om hästar. Hon älskar hästar och att fotografera!
 
"Jag har läst din blogg i Kanske 5 månader och jag tycker din blogg är awesome!!"
 
 
Clara är 12 år och hennes blogg handlar om mode, knasigheter och vardag. Hon har bloggat i cirka ett 1, fast på olika bloggar, och nu försöker hon göra sin blogg så rolig som möjligt!
 
"Jag har läst din blogg i 4 månader. Den är AWSOME rolig och kreativ. Du är söt,snygg och verkar rolig. Din blogg är jätte fin header,desigen är jätte snygg.
Kram Clara"
 
 
I Jennifers blogg kan man se bilder, läsa om hennes vardag, se bilder på One Direction och mycket mer!
 
"Kollat din blogg i två månader kanske men tycker den är SKIT BRA! ♥"
 
 
Julia är 14 år och bor, precis som jag, i Linköping! I sin blogg skriver hon om sin vardag och ger lite tips då och då.
 
"Jag har läst din blogg i ungefär 5 månader och tycker den är sjukt grym! Att din design är så fin gör att bloggen också blir bättre."
 
 
Josefin har tidigare bloggat på bland annat bloggat på josefiins.blo.gg och blivit veckans blogg en gång här hos mig. Hon är 18 år och gravid, och nu är det mindre än en månad kvar till hennes beräknade födsel!
 
"Jag har läst din blogg i 5-8 månader. Brukar ofta gå in och kolla på dina designer du gjort. Du har gjort en design till mig och min syster, men den bloggen har vi nu lagt ner. Är rätt snål på att kommentera andras bloggar, men kollar iaf in minst en gång om dagen :)"
 
 
Ida är 12 år och bloggar om sin vardag. På sin fritid rider hon och håller på med sin hund!
 
"Hejsan! Jag tycker din blogg är bäst! Och har läst den i snart ett år:) Jag tycker du gör superfina designer och jag har även fått en av dig till min gamla blogg:) kram från Ida :)"
 
 
Ida är 11 år och älskar att blogga och spela fotboll! Hon bloggar om sin vardag.
 
"jag har läst din blogg sedan jag fick min design av dig ! sen dess har jag kolla in på den säkert flera gånger om dan !! bara för att den ÄGER !:3"
 
 
Tea är en vanlig tjej på 12 år som bloggar om sin vardag!

"Jag har läst din blogg i ca 3-4 månader och tycker att den är super. Jag hittade till din blogg när jag fick en kommentar av dig."
 
 
Johanna är 12 år och har spelat handboll. Hon bloggar om sin vardag!
 
"Jag har läst din blogg i kanske 4 månader, men jag har haft olika bloggar.. Du är skit duktig på ta bilder och göra headers. ♥ Du är otroligt fin och gör fina headers. KRAM ! :D"
 
 
Malin är 12 år och spelar handboll, är med kompisar och bloggar såklart! Hon gör också gratis designer, precis som jag.
 
"Ja har läst din blogg i 1 månad, den är GRYM. Den är kreativ & massa grymma inlägg. Har även dått tips om gimpskolor! Du är insperation till många! "

Kommentarer
Postat av: emilia

hahah, det missade jag ;)

2012-12-21 @ 20:13:25
URL: http://pichaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0