Lucka 2 - En pinsam händelse

Något som har efterfrågats i båda mina frågestunder är ett pinsamt minne, och nu har jag skaffat mig ett!
 
I oktober var Evve, jag och Jessi på nyöppningen av Lager 157 här i Linköping, och när vi gått en runda där bestämde vid oss för att gå in på Elgiganten bara för att det är sjukt stort där. Iallafall, vi fastnade vid några massagestolar och var såklart tvugna att testa allihop och vi satt där ett bra tag. Jag testade grymmaste massagestolen som helt plötsligt började dunka mig vid skulderbladen! "Oj, nu satte den igång värsta bröstskakaren!" fnissade jag. Precis då går en ung, manlig försäljare förbi och frustar till, och jag ser hur han skrattar hela tiden medan han går nerför gången!
 
Jag, min dummer, följer honom med blicken medan han går hela gången ner, och när han är längst ner vänder han sig om, skrattar en sista gång, och försvinner runt hörnet. Pinsamt! Nåja, jag verkade ju ha fögyllt hans dag iallafall, alltid något!
 

Kommentarer
Postat av: emma(:

hahah, omg, jag dör XD <33

2012-12-02 @ 12:25:26
URL: http://imawesomeandurenot.bloggplatsen.se
Postat av: Linnea Gyllbring

Hahahaha! Guuud! Stackars försäljaren (bara liiiite xD)

2012-12-02 @ 14:24:20
URL: http://linneagyllbrings.favs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0