Lucka 16 - Mina bästa jullåtar

För att komma lite i julstämning nu när det bara är drygt en vecka kvar till jul tänkte jag nu lista mina favort-jullåtar! Jag gillar typ inga nya jullåtar, så det här blir en lista med bara gamla klassiker, hihi. Dags att komma in i julstämningen!
 
Helt klart mysigastejullåten: Last Christmas - Wham!
 
Och den här är ju bara för vacker: All I Want For Christmas - Mariah Carey
 
Santa Claus Is Coming To Town har gjorts av hur många artister som helst, och den är bra med nästan alla! Så det är bara att söka upp den med någon artist ni gillar, här är den med The Jackson 5.
 
Lite svenskt också!  Mer Jul - Adolphson & Falk
 
Och den här får vi ju inte glömma! Tänd ett ljus - Triad
 
Den här låten har jag alltid tyckt är jättemysig, men nu när jag skulle lägga upp den här hörde jag texten på riktigt och då var den ju egentligen bara sorglig.. Men den får vara med ändå! Do They Know It's Chritmas - Band Aid
 
Det finns såklart hur många till som helst, men jag slutar här innan listan blir överdrivet lång, hihi. Hoppas ni har kommit in i julstämningen!

Kommentarer
Postat av: denise

haha, idag när jag var i täby så var jag i någon klädaffär och de spelade exakt de här låtarna, i samma ordning?
de måste ha sett det här inlägget xd

2012-12-20 @ 14:02:52
URL: http://denisecajander.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0