Lucka 1 - Gratis juldesign!

 
I julkalenderns första lucka gömmer sig... en gratis juldesign! Nu när vi är inne i december månad och julen närmar sig är det såklart roligt att ge sin blogg extra julkänsla. Så idag får alla som vill den här juldesignen ovan! Men såklart med dina två bilder (går att få helt utan bilder om man hellre vill det) och ditt bloggnamn.
 
Om du vill ha designen skickar du ett mejl till [email protected] och skriver "Juldesign" i ämnesraden. Bifoga de två bilderna du vill ha i headern och skriv ditt bloggnamn! (Tänk på att det är snyggast om båda bilderna är antingen liggande eller stående, men det funkar såklart med olika också) Glöm inte att skicka med dina inloggningsuppgifter så att jag kan sätta in designen. Erbjudandet gäller bara idag, den 1a december, fram till midnatt!
 
Inläggen har plats för bilder som är 600px breda. Här kan du se hela designen!
 
Om du redan har en design av mig kan jag sätta tillbaka den igen när du har tröttnat på din juldesign, det är bara att du mejlar så fixar jag det!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Måste man haft sin blogg i en månad för denna designen också ? ;)

Svar: Nej, denna design får man oavsett hur länge man har haft sin blogg! ^^
Felicia

2012-12-01 @ 12:28:38
Postat av: Linnea Gyllbring

Kan du fixa den på min blogg eller?? Jag förstår ju inte favs ännu xD

2012-12-01 @ 19:21:02
URL: http://linneagyllbrings.favs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0