Lucka 15 - Klänningar till jul


Jag tycker att det är så himla fint att ha klänning på julafton, så här är lite tips på fina klänningar till jul! Jag ska dock inte ha någon klänning på julafton det här året, för klänning är ju oftast lika med att sitta och frysa och det har jag gjort så många andra julaftnar, haha. Vill man vara fin får man lida pin!
 
Den första klänningen är från Nelly.com, och den har väldigt fina och juliga detaljer vid bysten! Den andra klänningen är från BikBok, den har en superfin guldig dragkedja i ryggen. Klänning nummer tre kommer från Bubbleroom, den tyckte jag var riktigt snygg! Den har en väldigt djup och fin rygg, och så massor av paljetter utan att bli för mycket. Superfin! Den fjärde och sista klänningen är kanske inte lika "finklädd" som de andra, men ser riktigt gosig ut och passar en mysig julafton! Den kommer också från Bubbleroom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0