Lucka 10 - Personer som har hjälpt till med julkalendern

I november bad jag er läsare mejla mig idéer till julkalendern om ni hade några roliga förslag, och i år var det två personer som mejlade in sina idéer! Som tack tillägnar jag dagens lucka till er två och era bloggar!
(Det här inlägget fixade jag i slutet av november, så inläggen som jag tipsar om är ganska gamla. Men fortfarande bra!)
 

Johanna bloggar om allt möjligt! Sin vardag, om sina tankar och åsikter, mode och mycket mer. Oftast har Johanna en väldigt hög uppdatering på sin blogg, så det finns alltid något att läsa! Hon har en bra blandning mellan vardagsinlägg, åsiktsinlägg och inlägg proppade med inspiration, citat och pepp. Hon har nu en ny blogg, och den hittar ni här!
 
Några roliga inlägg från Johannas blogg som är värda att läsas:
Tankar&Åsikter - Ett bra inlägg med Johannas åsikter om olika kändisar
#summer #days - En härlig video med klipp från sommaren!
Nailart - Inspirerande bilder på nageldesigner
Save or Spend - Johanna tipsar om ett par skor som i princip ser likadana ut men har helt olika priser, bra spara/slösa-inlägg!
 
 

Vera är 14 år och älskar inredning, shopping och ponnyn Mulle. Vera är minimatte åt Mulle och ägnar mycket tid åt honom, så hennes blogg handlar väldigt mycket om hennes hästliv och hennes dagar med Mulle! Mulle och Vera har inte någon vanligt häst/hästskötar-relation, de jobbar nämligen med natural horsemanship och centrerad ridning vilket man kort sagt kan beskriva som ett mer naturligt sätt att hantera hästar!
Vera förlorade även sin pappa i cancer för mindre än ett år sedan. Mulle har varit ett stöd för henne och en hjälp till att klara sorgen.
 
Några läsvärda inlägg som jag tycker att ni ska spana in:
Mulle, relation och kommunikation - Vera skriver om en övning som hon har gjort med Mulle, som bygger på kommunikation och kroppsspråk
Jag vill att du ska komma hem pappa... - Ett inlägg som rörde mig till tårar
Jag får ont i magen - Ett välskrivet inlägg om ett aktuellt ämne: hur elaka vissa är mot sina hästar och tvingar dem till saker de inte vill.
Look a like? - Ett lite roligare inlägg (och inte lika djupt som de andra så att vi livar upp det lite!) om ridstövlar och kopiering!

Kommentarer
Postat av: Vera ♡

Åh tack världens bästa blogg syster!!!

Blev verkligen superglad ♥♥♥♥

massa kramar

2013-12-10 @ 16:44:39
URL: http://vera.weride.se
Postat av: Johanna

Tack så sjukt mycket! ♥

2013-12-12 @ 16:36:01
URL: http://joohannae.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0