Lucka 22 - Till mina bloggläsare ♥ Del 2

Del 1 hittar ni här! Tack för att ni är så bäst allihopa! ♥ Det är flera av era kommentarer som har gjort mig helt rörd, jag har helt klart de bästa läsarna!
 
 
Matilda är 13 år och på sin fritid hänger hon med kompisar, pluggar, bloggar och spelar badminton. Hon gillar One Direction, musik, mode och mycket mer!

"Jag har följt din blogg i kanske en månad eller något sådant ;)"
 
Emilias förra blogg blev hackad, och nu har hon en ny blogg som hon inte riktigt har hunnit börja med än. Men självklart ska hon få en hiss ändå, och en länk till sin nya blogg! Hennes förra blogg hette http://justonediirection.blogg.se (Emilia, om du vill ha en länk till någon särskild sida som du är aktiv på nu är det bara att du säger till!)
 
Emilia är 12 år och driver/drev en novelblogg om One Direction, men hon har/hade flera läsare som inte gillade One Direction men läste ändå, haha. På fritiden har hon en privat trumlärare och lär sig själv att spela gitarr. Hon är ett stort One Direction fan, och är en blondin med blåa ögon!
 
"Hej! ♥ Jag har läst din blogg i 3 - 4 månader ungefär. Första gången jag klickade in på den blev jag helt fast, så fin design och själva du är så sockersöt! :)
Det är så kul att du gör gratisdesigner som blir helt grymma, och att du tipsar om olika saker. Ja, för att sammanfatta allt: Jag älskar dig! ♥ :D
Puss på dig, finis! ♥ :)"
 
 
Johanna är en brunett/lite rödhårig på 14 år! Hennes blogg handlar om lite allt möjligt, mest mode. Hon är ett stort Justin Bieber fan, men hon gillar även One Direction, dock inte lika mycket.
 
"Jag vet faktiskt inte hur länge jag har läst din blogg .. 1 / 2 månader kanske :) Jag hitta din blogg när jag kolla på en som hade blivit veckans blogg på keelas och då tyckte jag att hon hade en fin design och så såg jag att du hade gjort den då gick jag in på din blogg och då blev jag fast hihi :) Älskar dina gimp tips, dom har hjälpt mig mycket :D"
 
 
Julia är en 97:a som bloggar om sin vardag, sina vänner, om shopping och massa galenskaper. Nu har hon även upptäckt serien Vampire Diaries, vilket jag tycker är sjukt kul eftersom den är en av mina favoritserier!
 
"Jag minns faktiskt inte hur länge jag har läst din blogg! Måste vara några månader nu? Men du gjorde en superfin design till mig som jag älskar, och du verkar vara en grymt gullig person! :) Läser din blogg varje dag, och den är amaaaaaaaaaaaazing!"
 
 
Elina är en 15-årig tjej som bor i Stockholm. Hon älskar dans, musik, kompisar och massor annat skoj!
 
"Hej! Jag har inte följt din blogg så länge, kanske 1 elr 2 månader. Men iaf tycker din blogg är jättebra och är skitnöjd med min header du gjorde :D"
 
 
Julia Löfgren är 12 år. På fritiden gillar hon att sporta, fotografera och att umgås med nära och kära!
 
"Jag har läst din blogg sedan du gjorde min första design till min blogg. :) Typ... 7 månader!
Älskar din blogg, KRAM! :D"
 
 
Tussie är 11 år och driver en blogg som handlar om henne och hennes ponny, London!
 
"Jag har läst din blogg i några månader, och jag älskar den! :D"
 
 
Helena är en utav mina bästa vänner! Hon är också den som har läst bloggen längst, min trognaste läsare ♥ Helena bloggar om lite smått och gott, mest om sin vardag med hästarna!
 
"Ja du min vän, jag här läst din blogg från scratch och innan dess på annan blogg om jag inte minns fel. Tror inte det finns så mycket som du inte vet om mig... hehe. Love ya! <3"
 
 
Tintin är en 11årig tjej med intresse för att sjunga, läsa KBPs bloggar, min blogg och lite andra bloggar, och hon älskar såklart att blogga! I sin blogg skriver hon om sin vardag, bilder, musik och sin hund Nalle.
 
"Hejsan ♥
Jag har följt din underbara blogg i snart ett halvår typ och den blir bara bättre och bättre ♥
Puss och kram på dig ♥♥♥♥♥"
 
 
Elin är född år 2000 och bor i Göteborg. I sin blogg skriver hon om sin vardag, tips, outfits, shopping och lite allt möjligt. Och just nu är hon i Spanien, underbart! Jag har själv fått gästblogga på Elins blogg, den 17 december, så de inläggen kan ni se på hennes blogg om ni kollar i arkivet under december!
 
"Hej!
Jag läser din blogg varje dag & kollar den flera gånger per dag! Den är jätterolig & intressant att läsa! :D
Jag tycker verkligen att det är så otroligt schysst att du gör gratis designer till andra. Jag verkligen ÄLSKAR folk som gör saker gratis & andvänder sin egen dyrbara tid till någon annan som inte vet hur man gör designer! Det är verkligen så OTORLIGT schysst!
Tack för att du finns! Det betyder otroligt mycket för mig & flera andra! Ha en riktigt bra måndag, det är du verkligen värd! Tro mig.
Stor kram från mig! <3"

Kommentarer
Postat av: looooovisa<3 - gratis header design

Hej Jag brukar läsa din blogg när jag har tid! din blogg är bra & rolig att läsa + du är oxå söt! ;) jag gillar verkligen din blogg! du är oxå jättedukigt på att göra designer kram!

2012-12-22 @ 17:58:39
URL: http://lovisaholmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0