Lucka 19 - Fler saker om mig

 
• När jag var mindre var jag helt inne på att färga håret rosa.. Haha, tur att jag aldrig vågade göra det, jag hade nog sett ut som en liten wannabe!
• Jag har aldrig varit kär på riktigt. Det suger! Bara crushes, men ja, de har ju gått över ganska fort, haha.
• När jag var mindre hade jag "tvångstankar" om att jag var tvungen att göra en sak 9 gånger, för att de sifforna gick att göra en kvadrat av, fattar ni? Haha. Senare kom jag på att 4 också var ett kvadrattal, och att 1 på sätt och vis också är ett kvadrattal, och då behövde jag inte ha tvångstankar längre. Jag var ett konstigt barn.
• Jag har inspirerats sjukt mycket av Taylor Swift, och gör det fortfarande!
• Min blogg gör mig glad, och jag är nog lite beroende av den.

Kommentarer
Postat av: Tindra

Haha, det var ju väldigt tur att du inte färgade håret rosa:O hahah

2012-12-19 @ 14:35:30
URL: http://Http://mylittlediary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0