Lucka 3 - Det här visste ni inte om mig

 
• Jag sover alltid med håret uppsatt i en tofs mitt på huvudet.
• Jag är egentligen bara 159,5 cm lång, vid min sista mätning hos skolsköterskan vägrade hon avrunda uppåt och skrev i den korkade siffran i mina papper. Men jag avrundar alltid och säger att jag är 1.60!
• När jag gick ut nian var det bara ett enda ämne som jag bara hade G i, resten hade jag VG eller MVG i. Vilket ämne det var? Idrott såklart, där gav jag upp mitt betyg för länge sen, haha.
• Jag äter alltid något direkt när jag kommer hem från skolan. Hungrig tjej!
• Jag har aldrig bitit på mina naglar.
• Jag tycker att matte är det roligaste ämnet i skolan.
• Jag är lite beroende av salt, jag saltar alltid viss mat (som pasta och all form av potatis förutom kokt) även om den är salt redan innan, bara för att jag gillar smaken av saltkorn som inte har hunnit smälta.
• Och lite beroende av bacon är jag nog också. Jag äääälskar bacon. Riktigt knaprig ska den vara!
• Och riven ost. Det går inte att ha för mycket riven ost! I tacos och på makaroner kan jag ha mängder av riven ost.
• Jag tänder hellre ljus med tändstickor än med tändare.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhh jag äääälskar riven ost <3<3 ;)

2012-12-03 @ 16:02:33
URL: http://ponnymuffen.blogg.se
Postat av: Tindra

Ahhhhhh! Jag älskar all sorts ost<3
Och allt du skrev stämmer in på mig också! Förutom att sova med tofs:D

2012-12-03 @ 17:16:09
URL: http://Http://mylittlediary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0