Lucka 1 - Gratis julheader


I julkalenderns allra första lucka gömmer sig en gratis julheader! Idag är det ju den första december, så om du inte redan har en juldesign på bloggen är det ju hög tid att ge bloggen lite julstämning!
 
Klicka hääär för att spara ner headern! Där är det är bara att högerklicka på bilden, spara den och sedan lägga in den på din egen blogg. Headern är 850px bred och 500px hög, och bakgrundsfärgen har färgkoden #b9000d (så det är snyggt att lägga in den färgen som bakgrundsfärg på bloggen, så matchar den headern!).
 
Säg gärna till om du väljer att använda headern på din blogg, så kan jag kika in och se resultatet! ♥
Om du behöver hjälp med att lägga in headern och bakgrunden är det bara att säga till så hjälper jag dig, mejla mig på [email protected] och skriv "Hjälp med julheader" i ämnesraden!

Kommentarer
Postat av: maria

vilken toppen vinst men jag e så nöjd med min, va fin din va
Älskar den
Kram Maria

2013-12-01 @ 15:18:25
URL: http://www.iahoglund.blogg.se
Postat av: Florenthina

Vilken toppen grej :)
Glad första advent min designängel så blev du veckans bloggare inne hos mig

2013-12-01 @ 16:03:50
URL: http://florenthina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0