Lucka 9 - Julklappstips för alla

Mina tidigare julklappstips har varit antingen väldigt tjejiga eller väldigt killiga, så idag tänkte jag tipsa om lite mer "könsneutrala" julklappar som passar för alla!
 
1. Namnsmycken. Finns både som halsband, armband, ringar, brickor, örhängen och berlocker. Personligt och snyggt! Säljs på Mittnamhalsband.se!
 
2. Mobilskal. Man kan ju aldrig få för många! Säljs lite överallt, till exempel på Idiwa.se! Sen vill jag också rekommendera Ebay, sjukt billigt och sjukt många skal att välja mellan! Se upp för oseriösa säljare bara.
 
3. En solburk. Det här tyckte jag var en rolig idé! Burken samlar in solljus som sedan lyser när det är mörkt. Mysigt! Säljs på Coolstuff.se!
 
4. Graverade presenter. Som present till killarna föreslog jag ett graverat ölglas, men man kan faktiskt gravera nästan vad som helst! Olika glas, flaskor, vaser, plånböcker med mera. Det blir en personlig och unik present! Säljs på gravyrpresenter.se!
 
5. Värmetofflor. Så gosigt, och snäppet bättre än vanliga tofflor! De här värmer man i micron så att de blir riktigt varma och sköna, och sedan håller de värmen. Gosigt värre! Säjs på Coolstuff.se!

Kommentarer
Postat av: maria

Bra tips. gillar armbanden och Tofflorna

2013-12-09 @ 18:48:52
URL: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0