Lucka 5 - Julklappstips till henne


Dagens lucka innehåller tips på typiskt tjejiga julklappar! Alltså julklappar som kan passa till din mamma, mormor, syster, flickvän, tjejkompis... Julklappstips för henne helt enkelt! Just de här julklapparna tycker jag är väldigt bra, för de är saker som man oftast verkligen uppskattar att ha men inte alltid vill lägga pengar på. En perfekt julklapp alltså!
 
1. Badbomber. Vem älskar inte att ta ett långt, varmt bad? Och med en väldoftande badbomb blir det ju så mycket bättre! Säljs till exempel på Lush!
 
2. Body butter. Jag föredrar body butters framför body lotions då de är ännu mer återfuktande. Passa på att köp en med en ny, spännande lukt som hon kanske inte har provat förut! Säljs till exempel på The Body Shop!
 
3. Tofflor. Det är kanske inget som man själv gärna lägger pengar på, så det är en perfekt julklapp! Och så mysigt att ha nu i vinter, speciellt för den som ofta har kalla fötter. Säljs till exempel på Åhléns!
 
4. Parfym. Passa på att köpa hennes favoritparfym, det kommer hon definitivt uppskatta! Det är ju lite svårt att köpa en ny parfym till någon eftersom alla gillar olika, så det bästa är nog att försöka ta reda på om det finns någon ny parfym som hon vill testa eller om hennes favoritparfym är på väg att ta slut. Och jag vill rekommendera att köpa parfym på Parfym.se, en sida som jag själv har använt, där parfymerna är betydligt mycket billigare än i affärerna! Och jag har själv fått hem alla produkter som jag beställt, så jag skulle säga att sidan är pålitlig.
 
5. En lyxig morgonrock. Det här är inte heller direkt något som man själv tänker på att unna sig, utan man drar runt i sin gamla slitna morgonrock som man har haft i flera år. Så passa på att köpa en extra fin eller gosig till henne! Säljs till exempel på Cubus!

Kommentarer
Postat av: maria

Fina saker
Gillar tofflan och älskar poison
Kram Maria

2013-12-05 @ 18:05:40
URL: http://www.iahoglund.blogg.se
Postat av: Tea

Älskar tofflorna, de står faktiskt högt upp på min önskelista ;)

2013-12-05 @ 19:10:32
URL: http://teaayla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0