Lucka 22 - Vinn en gästbloggning!


Jag tycker att gästbloggningar är jättekul, så i den här luckan tänkte jag ge er chansen att få göra en gästbloggning på min blogg! Vinnaren får skriva ett inlägg om vad som helst, som jag sen kommer publicera på min blogg! I inlägget kommer ni självklart få ha med en länk till er egen blogg, så att läsarna hittar till er med!
 
Att vara med och tävla om den här gästbloggningen är jätteenkelt, allt du behöver göra är att skriva en kommentar där du berättar varför just du vill vinna en gästbloggning på min blogg! ♥ Jag kommer sedan välja ut den som har skrivit den bästa/finaste/smartaste kommentaren, och låta den personen skriva ett inlägg på min blogg!
 
Du måste självklart inte ha en blogg för att göra gästbloggningen, om du istället vill länka till din instagram, facebook, eller vad som helst i inlägget går det lika bra!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag är med!
Tycker att ide`n med gästbloggning är jätte bra!
Jag vill vinna för att jag vill dela med mig om vad jag har att säga och sen vore det jätte roligt att få gästblogga på din jätte fina blogg!

2013-12-25 @ 13:50:08
URL: http://hannalvj.blogg.se
Postat av: Rama

Jag är jättegärna med och tävlar!
Jag är en ny besökare men fastnade här så fort jag läste ett fåtal inlägg. Din blogg är jättefin, verkligen! Det skulle vara jätteroligt att få gästblogga, du får upp något nytt på bloggen; du får ta del av vad din bloggläsare tänker och tycker, dina bloggläsare får läsa något nytt på bloggen och dessutom kan man skriva om något som du själv inte skriver om så ofta!

2014-01-06 @ 13:56:13
URL: http://justanotherpage.blogg.se
Postat av: Tea

Jag vill vara med och tävla :)
Jag skulle vilja gästblogga för att din blogg är så himla fin och bra, och självklart skulle det vara roligt att få lite fler besökare till min blogg ;)

2014-01-06 @ 16:35:24
URL: http://teaayla.blogg.se
Postat av: Emilia

Jag är gärna med och tävlar.
Det skulle vara jätte roligt att få skriva något på en annan blogg en min egen. Jag har ju haft x antal bloggar som lagts ner efter någon vecka, men du bloggar nästan varje dag och tar fina bilder. Jag tror jag skulle kunna skriva ett inlägg som jag tror du inte har skrivit innan.

2014-01-06 @ 19:44:53
URL: http://evaemilialinnea.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0