Lucka 13 - 10 saker om mig

 
• Jag är född 8 minuter före min tvillingsyster Evve.
 
Jag sover ofta med armarna korsade över bröstet när jag ligger på sidan, lite som en vampyr som har tippat över, haha.
 
När jag var liten samlade jag på jättemycket (onödiga) saker: frimärken, stenar, plastfigurer från Kinderägg... Allt möjligt!
 
Jag vill gärna tatuera mig, men jag har inget motiv som jag är hundra procent säker på så det lär inte bli någon tatuering inom den närmaste framtiden. Jag har dock varit lite inne på en fågel Fenix!
 
Jag är ett provrörsbarn. Asmaa och Mimmi har sagt att jag är lite som en powerpuffpingla, det tyckte jag lät fint! Dock har jag aldrig sett ett enda avsnitt av Powerpuffpinglorna, men jag tolkade det som att de sa det som en bra sak, haha.
 
Jag tycker att asiater är sjukt vackra! Varje gång jag ser en tjej med asiatiskt utseende blir jag lite avundsjuk, för jag tycker det är så himla fint och skulle själv vilja ha asiatiskt utseende, haha.
 
Jag har haft en riktigt lång "asiat-period" då jag så gott som bara hade crushes på asiatiska killar! Jag tycker fortfarande att asiatiska killar är snygga, men jag kom ur min extrema period först efter att Asmaa fixat ihop mig med en av hennes asiatiska kompisar, hihi. Det funkade inte alls, men jag kom i alla fall över min asiat-crush!
 
• När jag äter på McDonald's beställer jag så gott som alltid McNuggets-menyn med Fanta. Såå gott, jag älskar nuggets!
 
• Jag har alltid väldigt mycket salt på mina pommes.
 
Jag har bara två spel på min mobil: Pou och Minion Rush! Jag spelar båda alldeles för mycket, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0