Lucka 5 - Mina favoritnageldesigner

Eftersom jag är så intresserad av nagellack och målar om mina naglar så gott som varje vecka har jag hunnit göra en hel del nageldesigner, och här kommer mina fyra favoriter!
 

Den här designen körde jag väldigt mycket på i somras: pastellfärger, varje nagel i en egen färg! Det är roligt med så glada färger, man blir glad själv av att se sina naglar, haha. Och så är det så enkelt att göra, det enda som behövs är många nagellack i fina färger!
 
Den här designen tyckte jag var väldigt söt, prickigt är ju alltid gulligt! Den rosa färgen var mer rosa i verkligheten, gulligt värre. Det här är också enkelt att göra, bara att dutta på prickarna med en smal pensel! (Funkar att ta en tandpetare om man inte har någon smal pensel)
 
 
Den här designen var svårare att göra, men rolig! Tyvärr var min gula färg inte så fin, så om jag gör om den ska jag nog ta andra färger, haha. De raka linjerna fixade jag med tejp, läs mer om hur jag gjorde här!
 
 
Sist men inte minst, mina textnaglar. Det här är min favoritdesign! Det är pilligt att göra, men väldigt roligt! Och resultatet blir ju sjukt snyggt, och unikt. Det är väldigt många som undrar hur man gör de här naglarna, och förra gången jag gjorde dem spelade jag in en video! Den kör vi i repris.
 

Kommentarer
Postat av: Linnea Gyllbring

ska kolla på videon senare! ska lära mig hur man gör :D <3

2012-12-05 @ 14:57:33
URL: http://linneagyllbrings.favs.se
Postat av: lina

gud va fina! :)

Svar: Tack så mycket! ;D
Felicia

2012-12-05 @ 21:42:59
URL: http://llinabrandtt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0