Lucka 12 - Tips: Savon UF

 
Idag vill jag tipsa om mina två andra kompisars ungdomsföretag, Savon UF! De säljer tvålar i snygga presentförpackningar, en perfekt julklapp! Jag har faktiskt själv köpt två tvålar att ge till mormor i julklapp, hihi. Funkar ju fint att köpa till julklappsspel också!
 
Tvålarna kostar bara 49 kronor styck eller 3 för 120 kronor! Tvålarna finns i dofterna Tuberose (ljusrosa), Red Berries (röd),Oliv (grön) och Sea Mist (ljusblå). Sök på Savon UF på facebook för att läsa mer, se fler bilder och beställa!
 
Och just det, om deras facebook-sida får 100 gillningar kommer de få en överraskning av sin lärare! Spännande va? Hihi. Så om ni vill göra mina kompisar hemskt glada får ni väldigt gärna gilla sidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0