Lucka 17 - Jul för mig

Idag tänkte jag lista några saker som verkligen betyder jul för mig!
 
Julpyntning hemma. När vi har små tomtar, julstjärnor och ljusstakar överallt, speciellt när jag får ställa in adventsstaken på mitt rum! Den ger ett så himla mysigt sken, jag tycker till och med att det blir mysigt att plugga när jag kan göra det i ljuset från den, hihi.
 
Julpyntning i affärerna. Det är så himla fint när affärerna pyntar sina skyltfönster med juldekorationer, jag älskar att gå genom stan och bara titta på dekorationerna och ljusslingorna som hänger över gågatorna!
 
Julshopping. Det här är något av det allra mysigaste under julen, och ger en sån himla bra julkänsla! Man går och letar efter julklappar och kläder att ha till jul samtidigt som affärerna spelar julmusik och det är fullt med julerbjudanden och vackra, röda klänningar till jul. Love it!
 
Julkalendern på TV. Jag kommer aldrig bli för gammal för att titta på den! Jag har verkligen älskat de två senaste kalendrarna, Mysteriet på Greveholm - Grevens återkomst och Tjuvarnas jul!
 
Chokladkalender. Det här kommer jag heller aldrig att bli för gammal för! Det är så himla mysigt att varje morgon få öppna en ny lucka i kalendern, äta den lilla chokladbiten (som faktiskt är ganska äcklig, haha) och räkna ner till jul!
 
1, 2, 3, 4 och 5.

Kommentarer
Postat av: Tindra

Åh gud vad fin design på bloggen-och på den här julkalendern!! :D

Svar: Åh tack snälla! Gud vad glad jag blir! :D
Felicia

2013-12-17 @ 20:48:41
URL: http://aprikoserna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0